Volgers

woensdag 26 september 2012

sketch challenge

En weer is het woensdag,tijd voor de sketch challenge bij The Outlawz!!
Zoals elke week weer een ontwerp waarmee je dan een kaart of een scrap-page mee maakt.
En dit is de sketch:


Je mag de sketch draaien of  kantelen, maakt niet uit zolang we de sketch er maar in herkennen.
Dit is mijn voorbeeldkaart:





De stempels heb van mijn zus gehad :) Altijd leuk!
Het achtergrondpapier is van Shabby Princess , die hebben erg leuke digital papers, en ook veel freebies.
De stempels zijn ingekleurd met Copics.



1 opmerking:

  1. Hoi Sandra, Leuk dat je ook op m'n blog hebt gekeken na mijn aanmelding! En bedankt voor je leuke reactie! Gaaf vind ik wat ze bij Shabby Princess maken en zou er zo mee aan de slag willen, maar 't stempelen komt altijd eerst en dan blijft er te weinig tijd over helaas... Deze kaart van jou vind ik echt helemaal mooi!(En een leuke stempelafdruk met deze kleuren zo!) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen